Popełniłem nagranie radiowe :)

Szanowni, Koleżanki i Koledzy

Jest niezwykle wielu wspaniałych fotografów ptaków. Podziwiam Wasze zdjęcia, doceniam wkład pracy, warsztat, wiedzę i aktywność w terenie, również tą medialną. Nie mnie opowiadać Wam o kulisach fotografii ptaków, czy dawać rady, bo od Was stale się uczę, a Wasze zdjęcia są dla mnie inspiracją. 

Popełniłem jednak ten wywiad. Proszę zatem o wyrozumiałość, bo kierowany jest do poczatkujących, lub części naszej wirtualnej społeczności, która jedynie obserwuje nasze poczynania. 

W tym nagraniu starałem się opowiedzieć o fotografowaniu ptaków. Odsłuchałem i może dziś ująłbym to inaczej, mówiąc mniej lub więcej. To ogromny temat, o wielu aspektach, pobocznych wątkach i doświadczeniach, które trudno zmieścić w jednej opowieści. Kto ma cierpliwość tego wysłuchać zapraszam.


Szczerze polecam i zapraszam na pierwszy odcinek ... Ptasie Radio OTOP, Mariusz Miotke i Małgosia Mizgalska - o Bece i o gęsi gęgawie.